SNUs Årsmøte 2021

Kjære alle medlemmer av SNU, nå er det åpent for å melde seg på årets digitale årsmøte!

Påmeldingsfrist: 16. april 2021.

Påmeldingsskjema finner du her:

Dato: 17. – 18. april 2021
Sted: Zoom, digitalt møterom
Tid: kl 12 – 16
Årsmøtet vil i år vare over to dager, i stedet for en lang dag da det er slitsomt å sitte lenge på digitalt møte.
Møtetiden er satt til 4 timer per dag.

Har du lyst til å sende inn saker til årsmøtet? Syns du vi bør endre eller legge til noe i politikken vår? Er det noen vedtekter vi bør oppdatere?

Hva slags forslag kan du sende inn?

• Endringforslag ønsker du å endre noe i politisk program eller vedtekter kan du sende inn hva du ønsker å endre og hvorfor
  • Tilleggsforslag ønsker du å legge til noe i politisk program eller vedtekter kan du sende inn hva du ønsker å legge til og hvorfor
  • Strykningsforslag ønsker du å stryke og fjerne noe fra politisk program eller vedtekter kan du sende inn hva du ønsker å stryke og hvorfor
  • Resolusjon er et vedtak, beslutning eller uttalelse årsmøtet kan votere over på årsmøtet. For eksempel kan du skrive en resolusjon om at “SNU støtter alle skeive og alle med livmor i kampen for deres menneskerettigheter i Polen” og hvis dette får flertall på årsmøtet vedtas det at vi i SNU har uttalt at vi mener dette som organisasjon.

Mal til dokument for å sende inn forslag finner du her. Forslag(ene) sender du inn til post@snuorg.no. Du kan sende inn så mange ulike forslag du vil.

Valg, motivasjonsbrev og innstillinger

Kandidater til de ulike vervene som skal velges av årsmøtet bes om å ta kontakt med  valgkomiteen og sende inn motivasjonsbrev så snart som mulig. Ta kontakt ved å sende en e-post til valgkomite@snuorg.no. All info om å stille til verv finner du her: https://snuorg.no/2020/04/28/styret-snu-2020-2021/

Velkommen! Vi gleder oss til å se deg på årets digitale årsmøte!